ARTYKUŁYINNE

Ogólnopolska sieć sklepów Groszek będzie mieć nowe logo

Groszek – jedna z największych w Polsce sieci sklepów franczyzowych, organizowana przez Grupę Eurocash – obchodzi właśnie swoje 20-lecie. Z tej okazji jej sklepy zyskają nowy logotyp, identyfikację wizualną i nową aranżację wnętrza. Sieć, licząca już ponad 1920 placówek, uruchomiła również nową aplikację dla konsumentów i system „Groszek POS” dla swoich franczyzobiorców, który pozwala m.in. na tworzenie spersonalizowanych promocji.

– To kolejna z sieci organizowanych przez naszą Grupę, która w ostatnim czasie zmienia logotyp
i wprowadza szereg nowych rozwiązań do sklepów, które mają podnosić ich konkurencyjność na dynamicznie zmieniającym się rynku handlu detalicznego. Stałe wsparcie w budowaniu przewag małych i średnich sklepów to niezmiennie misja całej naszej Grupy
 – mówi Jacek Owczarek, członek zarządu Grupy Eurocash. Jeśli natomiast chodzi o sam proces wdrażania nowej wizualizacji, to sukcesywnie będziemy ją wprowadzać do wszystkich Groszków w Polsce. Od razu natomiast otrzymają ją nowe sklepy, dopiero przystępujące do sieci. Aktualnie nową wizualizację można zobaczyć w dwóch sklepach Groszek – w Polichnie i Józefowie nad Wisłą, ale lada moment dołączą do nich kolejne placówki – dodaje Owczarek.

Nowy logotyp i nowa wizualizacja

Nowy logotyp sieci w pewien sposób nawiązuje do jego pierwotnej wersji. Charakterystyczna czerwona kropka, która wcześniej stanowiła część nazwy sieci w logotypie – znalazła się teraz przed nią.

Choć sklepy Groszek nadal będą zielono-żółto-czerwone, to zmieni się oklejenie witryn i kasetony. Zmianom ulegnie również aranżacja wewnątrz sklepów. Pojawią się w nich nowe regały z drewna buczynowego, oznaczenia regałów i stref promocji, co pozwoli w łatwy sposób znaleźć klientom poszukiwany produkt. Pojawi się również nowa aranżacja i dodatkowe oświetlenie specjalistycznych stoisk mięsnych, warzywnych i piekarniczych.

Zmiany widoczne są również w komunikacji samej marki Groszek. Sieć zyskała nowe hasło – „Groszek. Pełny zakupów. Pełny radości”.

Nowe technologie dla franczyzobiorców i konsumentów

Kolejną niespodzianką z okazji 20-lecia sieci jest wprowadzenie nowej aplikacji mobilnej dla konsumentów „Groszek”. Aplikacja pozwala na prosty i szybki dostęp do najnowszych ofert. Znajdą się w niej m.in. informacje o nowej gazetce sklepu, a także o promocjach cenowych
i wielosztukowych. Można też sprawdzić w niej godziny otwarcia wybranego sklepu i dostępne usługi. Pozwala ona również wysłać wiadomość bezpośrednio do sklepu, by podzielić się swoimi spostrzeżeniami lub poprosić o zamówienie jakiegoś produktu na specjalną okazję. W sekcji „Przydatne linki” znajdują się informacje o konkursach na Facebooku sieci, czy nowych filmikach publikowanych na kanale YouTube. Aplikacja dostępna jest do pobrania w sklepach Google Play
i App Store.

System „Groszek POS” to z kolei rozwiązanie dedykowane franczyzobiorcom. To mobilne oprogramowanie, które znacząco usprawnia obsługę klientów, zmniejsza kolejki i daje możliwość zdalnego zarządzania sklepem z każdego miejsca na świecie. Groszek POS umożliwia także obsługę ofert promocyjnych, np. możliwość promocji wielosztukowych.

Jak podkreśla Magdalena Pajor, Dyrektor ds. Sieci Franczyzowych20 lat obecności na rynku to dowód na to, że nasz model biznesowy się sprawdza, a sklepy Groszek dla wielu Polaków są miejscem pierwszego wyboru ze względu na swoją bliskość, szeroki asortyment i przyjazną atmosferę. Zaufało nam tysiące klientów i franczyzobiorców, i z całego serca im za to dziękujemy. Proponowane zmiany pozwolą budować przewagę konkurencyjną sklepów naszych franczyzobiorców i umożliwią jeszcze lepsze dopasowanie ich oferty do potrzeb lokalnych konsumentów. Ta możliwość oferowania produktów dostosowanych do konkretnych konsumentów zaopatrujących się w danym Groszku, to ich ogromna przewaga nad wielkopowierzchniowymi sklepami i sieciami, które oferują takie same produkty dla wszystkich, na terenie całej Polski – dodaje Pajor.

Jan Domański

Grupa Eurocash

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *