GORĄCY NEWSPOLECANESport

PKN ORLEN po raz kolejny został sponsorem strategicznym Wisły Płock. Umowa na sezon 2020/2021 gwarantuje korzystne świadczenia dla obu stron.

Decyzja PKN ORLEN jest kolejnym przejawem troski, jaką koncern przywiązuje do spraw Płocka i regionu, poprzez wsłuchiwanie się w potrzeby lokalnej społeczności.
– Wypracowaliśmy wspólnie z Klubem Wisła Płock korzystne warunki współpracy w nowym sezonie. Zaangażowanie Koncernu to odpowiedź na potrzeby Klubu i kibiców. PKN ORLEN chce promować sukcesy zawodników, tak aby dalej stwarzać im jak najlepsze warunki do wytężonej pracy i osiągania kolejnych sportowych sukcesów – powiedział Zbigniew Leszczyński, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Rozwoju i reprezentant Koncernu w Radzie Nadzorczej Wisły Płock.

– W najbliższym sezonie chcemy osiągnąć lepsze wyniki sportowe niż w poprzednich rozgrywkach. Dlatego przedłużenie współpracy z tak rozpoznawalną marką jak PKN ORLEN to ważne wydarzenie dla Klubu. Oznacza nie tylko gwarancję dla funkcjonowania i codziennej działalności, ale także daje szansę na rozwój Wisły Płock. To także wyzwanie. Zrobimy wszystko, aby mecze kończyły się zwycięsko dla Wisły Płock, a kibicie mogli oglądać niezapomniane sportowe widowiska – mówi Tomasz Marzec, prezes Wisły Płock.

PKN ORLEN powrócił do sponsorowania piłkarzy nożnych Wisły Płock przed rozpoczęciem sezonu 2016/2017. Koncern do 2007 roku był właścicielem Klubu. Po przerwie powrócił do współpracy z Wisłą Płock zostając w 2016 roku sponsorem głównym, a  od 2018 sponsorem strategicznym Wisły Płock. W ramach wcześniejszych umów piłkarze promowali między innymi największy w Polsce program lojalnościowy – VITAY oraz inne marki z Grupy ORLEN.

BP PKN Orlen

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *